Takaisin
Markkinatietoa Uutiset

Digitaalinen DACHSER platform ensimmäisten asiakkaiden käytössä

Ensimmäiset asiakkaamme ovat käyttäneet digitaalista DACHSER platform -järjestelmää elokuun lopusta lähtien päivittäisessä liiketoiminnassaan. Useiden intensiivisten testivaiheiden jälkeen järjestelmän kautta kulkee nyt todellisia asiakastietoja.

Elokuusta 2023 lähtien noin 500 lentoviennin asiakasta on päässyt käyttämään DACHSER platform -järjestelmää ja voi hoitaa päivittäistä liiketoimintaansa digitaalisesti.

DACHSER platform -järjestelmässä yhdistyvät maantielogistiikan sekä lento- ja merirahdin liiketoiminta-alueidemme palvelut käyttäjäystävällisessä ja nykyaikaisessa käyttöliittymässä. Kehitys- ja testivaiheen jälkeen DACHSER platformin ensimmäinen versio on nyt käytössä ja sisältää perustoiminnot lentovientiä varten. Viime elokuusta lähtien noin 500 lentoviennin asiakasta on päässyt käyttämään kyseistä järjestelmää ja voi hoitaa päivittäistä liiketoimintaansa digitaalisesti. Saatujen tietojen ja asiakaspalautteen perusteella saamme päivittäin tietää, mitkä järjestelmän ominaisuuksista toimivat moitteettomasti ja missä on tarvetta mukautuksille. Palaute auttaa parantamaan DACHSER platformia askel askeleelta.

Reaaliaikaista tietoa kohdennettua optimointia varten

Digitaalista DACHSER platform -järjestelmää on kehitetty suorassa vuorovaikutuksessa asiakkaiden kanssa toukokuussa 2022 alkaneen kehitystyön jälkeen. Intensiivisissä tutkimus- ja testausvaiheissa tiimimme tunnisti käyttäjien tarpeita ja keräsi palautetta tuotesuunnittelusta. "Asiakkaamme olivat tyytyväisiä käyttöönottoprosessiin - samoin kuin itse järjestelmään. Intuitiivisen käyttöliittymän ansiosta asiakkaat voivat tutustua DACHSER platform -järjestelmään itsenäisesti ja testata heti live-versiota", sanoo Nicole Roedele, DACHSERin lento- ja merirahdin digitaalisen myynnin projektipäällikkö.

DACHSER platform -järjestelmän aktiivinen käyttö tuottaa arvokasta reaaliaikaista tietoa päivittäisestä liiketoiminnasta, mikä auttaa kehitystiimiä tekemään johtopäätöksiä järjestelmän jatkokehitystä varten. Matalan kynnyksen palauteprosessissa asiakkaat voivat antaa palautetta käyttäjäystävällisyydestä, muotoilusuunnittelusta ja toiminnoista. Rakentavaa palautetta voi antaa järjestelmän kautta tai suoraan DACHSERin yhteyshenkilöille. Tämän reaaliaikaisen tiedon ansiosta kehitystiimi voi optimoida sovellusalustan toimintoja entistä kohdennetummin ja mukauttaa työnkulkuja tarvittaessa.

Mitä seuraavaksi? Tänä vuonna DACHSER platformia laajennetaan askel askeleelta, jotta yrityksemme koko palvelutarjonta voidaan kartoittaa digitaalisesti ja integroida osaksi järjestelmäämme.

DACHSER maailmanlaajuisesti
Ota meihin yhteyttä
Kontakti Jonne Kuusisto Communications Consultant Nordic